Subject: Märkmed tervishoiuteenuse reklaami teemaliselt kohtumiselt 11.06
From: "Kristina Jerjomina - MKM" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, "TA Info" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Agne Ojassaar" <[email-masked]>, "Tiia Luht" <[email-masked]>, "Merike Koppel
Cc: <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Thu, 27 Jun 2024 16:50:48 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Suur tänu kõigile, kes osalesid 11.06 tervishoiuteenuse reklaami
teemalisel kohtumisel. Oli väga aktiivne ja sisukas arutelu.

Saadan mõned märkmed, mida jõudsime arutelul kirja panna. Juhul, kui
avastate sealt mõne apsaka (nt on märgitud ekslikult vale kommentaari
andja), siis andke julgelt märku, parandan ära. Ja tuhat vabandust juba
ette selliste apsakate pärast! Märkmete dokumenti me küll kuskil eraldi ei
avalda, kuid see on meile abiks edasises töös, st reklaamiseaduse muutmise
eelnõu koostamisel.

Kokkuvõtlikkult saan öelda, et kõik olid vähemalt selles osas ühel meelel,
et kehtiv säte tuleb üle vaadata ja püüda halli ala sealt
eemaldada/selgemaks muuta. Ühtlasi tuli mitmeid ettepanekuid ja küsimusi,
millega omalt poolt nüüd edasi tööd tegema hakkame.

Kui kellelgi tekib vahepeal küsimusi või mõtteid, siis võtke minuga
julgelt ühendust.

Tänud veel kord ja

ilusat suve!

	Kristina Jerjomina
õigusnõunik
Ettevõtluse osakond
Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium
+372 5836 1157  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]
 <https://www.mkm.ee> www.mkm.ee | Suur-Ameerika 1, Tallinn